Spørsmål og svar
Hva koster levering?
Fri frakt på alle ordrer over kr 800,- (gjelder ikke Svalbard)
Fast frakt på kr 99,- for ordrer under kr 800,- (gjelder ikke Svalbard)
Levering til Svalbard har frakt kr 299,- uansett størrelse på ordren.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Det er 30 dages full angrerett på alle varer. Skal varen brukes i gave og du ønsker lenger angrefrist kan du ta kontakt med oss på epost kundeservice@rosenvinge.no.
Dersom du ønsker å returnere en vare kan du benytte deg av skjemaet som ligger i pakken eller angrefristskjemaet som fulgte med i en epost fra oss.
Vi krediterer beløpet når vi får varen hit. Angreretten forutsetter at varen returneres i samme stand som ved mottakelsen, dvs. i original og uskadet emballasje og i ubrukt stand.
NB: Du må selv dekke porto dersom det ikke er feil/mangler som er årsak til returen.
Det er opp til deg hvordan du vil sende pakken i retur. Vi anbefaler å bruke returetiketten som fulgte med i pakken. Hvis du velger en annen måte å returner pakken står du selv ansvarlig fora den ankommer vårt lager. Det koster 129,- å benytte seg av vår returetikett. Vi trekker det fra beløpet som tilbakebetales.
Når vi har behandlet returen din (vanligvis 1-3 uker) vil du få en e-post.
Varer sendes til:
Rosenvinge.no
Holterkollveien 5
1448 Drøbak
Returen kan også leveres på vårt lager på hverdager mellom 9 og 15.
Når mottar jeg ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelse sendes automatisk til e-posten du har oppgitt kort tid etter at du har gjennomført kjøpet. Det kan forekomme at ordrebekreftelsen ikke har gått gjennom spamfilteret ditt, så undersøk gjerne om mailen kan ha havnet der. Har du fremdeles ikke mottatt ordrebekreftelse 24 timer etter bestilling kan du ta kontakt med oss på epost kundeservice@rosenvinge.no så sender vi dette til deg på nytt.
Frakt & levering
Alle pakker blir levert via PostNord og må hentes der PostNord har utleveringssted i ditt område. Melding om når varen kan hentes kommer i en sms og/eller epost.
Hva gjør jeg hvis det er en feil på varen?
Dersom en vare har feil eller mangler må du ta kontakt og sende oss en epost til kundeservice@rosenvinge.no slik at vi kan rette opp i feilen. Ta gjerne bilder av feilen og legg ved. Bilder kan også sendes til mobil 478 50 145. Skriv ordrenummer sammen med epost eller melding.
Jeg har fått en rabattkode, men får ikke lagt den inn?
Hvis du har fått en personlig rabattkode må du logge deg inn for å få brukt den. Hvis det fortsatt er problemer, ta kontakt med oss på epost kundeservice@rosenvinge.no
Hva slags betalingsmåter har dere?
Hos oss kan du betale via Vipps eller Klarna. Hvis du har valgt Betal senere eller Del opp som betalingsmåte anbefaler vi å laste ned Klarna-appen. Da kan du betale fakturaen med et klikk og du får beskjed når det er på tide å betale. I tillegg får du oversikt over alle dine kjøp. Last ned appen her!
Fargen på produktet var ikke som på bildet
Fargen på produktbildet kan avvike noe fra produktet. Dette er fordi det er vanskelig å gjengi eksakte farger på skjerm. Farger kan også vises forskjellig på forskjellige skjermer. Alt etter som hvordan skjermen er kalibrert.
Jeg har skrevet til dere, men ikke fått svar
Vi prøver å svare på alle meldinger som kommer i løpet av kort tid. Hvis du ikke har fått svar undersøk om svaret kan ha havnet i spam-mappen. Har du ikke fått svar i løpet av få dager prøv å send en ny e-post. Hvis du har brukt skjemaet på vår nettside får vi ikke svart hvis du har oppgitt din e-post adresse feil.